תמונה של WhatsApp‏ 2023-02-26 בשעה 13.59.43

האם אחרי סיליקון בשפתיים אפשר לעשות חומצה היאלורונית?

עיצוב ועיבוי שפתיים הפך בשנים האחרונות להליך קוסמטי פופולרי יותר ויותר. שני חומרים נפוצים המשמשים למטרה זו הם סיליקון וחומצה היאלורונית. בעוד ששני החומרים יכולים לשפר את הגודל והצורה של השפתיים, הם שונים בתכונותיהם, באופן יישומם, ובסיכונים הפוטנציאליים שלהם.

באופן כללי, ניתן לעבור טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית (HA) לאחר סיליקון בשפתיים. עם זאת, חשוב לציין כי הזרקות סיליקון נחשבות בדרך כלל לצורה קבועה יותר של הגדלת שפתיים, בעוד שהזרקות HA מספקות אפקט זמני.

הזרקת סיליקון כוללת סיליקון נוזלי המוזרק לשפתיים ליצירת נפח ולשיפור קווי המתאר. הזרקת סיליקון עשויות להקשות על השגת התוצאות הרצויות עם הזרקות חומצה היאלורונית לאחריהן, מכיוון שהסיליקון יכול ליצור רקמה מצולקת או מעין “כיסים” שעלולים להשפיע על הזרקת החומצה. 

הזרקת חומצה היאלורונית, לעומת זאת, כוללת הזרקה של חומר דמוי ג’ל העשוי ממולקולת סוכר טבעית הנמצאת בגוף. הזרקת חומצה היאלורונית יכולה ליצור נפח ולשפר את קווי המתאר של השפתיים. היא זמנית, ומחזיקה בין 6 חודשים לשנה.

לכן, חשוב להתייעץ איתנו או עם רופא מוסמך ומנוסה שיוכל להעריך את מצבך האישי ולהמליץ על מהלך הטיפול הטוב ביותר עבור מטרותיך ודאגותיך. אנו עשויים לייעץ לך שלא לקבל זריקות חומצה היאלורונית אם נאבחן שזה עלול להוות סיכון או להוביל לתוצאות לא מספקות.

לסיכום, בעוד שניתן לעבור הזרקות HA לאחר הזרקת סיליקון בשפתיים, חשוב לפעול בזהירות ולהתייעץ עם קליניקה מנוסת על מנת להבטיח טיפול בטוח ויעיל. בנוסף, חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים להזרקת סיליקון והן להזרקת HA ולקבל החלטה מושכלת על סמך הצרכים וההעדפות האישיות שלך.

שתף את המאמר