תמונה של WhatsApp‏ 2023-04-03 בשעה 12.51.01

מזותרפיה- האם מזותרפיה באמת עובדת?

מזותרפיה לפנים ולצוואר: דרך יעילה להשגת עור צעיר

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד בהדרגה מהאלסטיות שלו והופך לפחות מוצק, וכתוצאה מכך נוצרים גם קמטים. אמנם ישנם טיפולים קוסמטיים רבים זמינים כדי להילחם בסימני ההזדקנות הללו, אך לא כולם זהים. טיפול אחד שצבר פופולריות בשנים האחרונות הוא מזותרפיה.

אז מהי בעצם מזותרפיה?

מזותרפיה, המכונה גם “הזרקת מיקרו”, היא טיפול קוסמטי לא ניתוחי הכולל הזרקת כמויות קטנות של קוקטיילים מותאמים אישית של ויטמינים, מינרלים וחומצה היאלורונית לעור. הטיפול מתבצע באמצעות סדרת מחטים זעירות החודרות לעור בעומקים שונים, בהתאם לאזור היעד ולתוצאות הרצויות.

בפוסט זה, נסקור חלק היתרונות של טיפול המזותרפיה:

  1. התחדשות: מזותרפיה יכולה לשפר את מראה הקמטים, ולגרום לעור להיראות צעיר ורענן יותר. הטיפול ממריץ את ייצור הקולגן והאלסטין, מה שמביא לעור מוצק, חלק יותר וזוהר יותר.

2. הידרציה: קוקטייל הוויטמינים והמינרלים במזותרפיה נועד להעניק לעור לחות ולהזין אותו. הוא עוזר לשפר את המרקם והגוון של העור, מה שגורם לו להיראות זוהר ובריא יותר.

3. הפחתת פיגמנטציה: מזותרפיה יכולה גם לעזור להפחית את הופעת הפיגמנטציה הנגרמת על ידי נזקי שמש או כתמי גיל. ההליך יכול להבהיר ולהאיר את העור, לתת לו גוון אחיד יותר.

4. הצערת הצוואר: ניתן להשתמש במזותרפיה כדי להצעיר את הצוואר כמו גם את הפנים. הטיפול יכול להדק עור נפול, להפחית את מראה הקמטים ולשפר את מרקם וגוון העור.

5. בטוח ולא פולשני: מזותרפיה היא הליך בטוח שאינו דורש זמן החלמה. ההליך מהיר, והמטופלים יכולים לחזור לפעילותם הרגילה מיד לאחר הטיפול. תיתכן מעט אדמומיות לאחר הטיפול שחולפת לאחר מספר שעות. בכל מקרה לא משהו שמחייב להשאר בבית 🙂

אני מזמינה אותך אליי לאחת מהקליניקות ולחות את היתרונות החדשניים של טיפול מזותרפיה. צרי איתי קשר עכשיו כדי להגיע לעור חלק, מוצק וזוהר יותר.

שתף את המאמר