מזון בריאות וטיפים לשמירה על עור בריא

מזון בריאות וטיפים לשמירה על עור בריא

לימון נותן המון – מבהיר כתמים מהעור ומועיל בשתייה יומית, ללא המתקה. הלימון מעניק לעור מראה בוהק, מוצק ורענן.

אין כמו מיץ ירקות, או מיץ פירות טרי (בין הארוחות) לקבלת מנה יומית ומרוכזת של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון החיוניים לבריאות העור.

הרבו בשתיית מיץ גזר טרם חשיפה לשמש (ים, טיולים וכו'), מיץ הגזר מכיל ריכוז גבוה של בטא קרוטין זמין, המסייע בהגנה על העור מפני נזקי השמש. בנוסף מכיל ויטמין E בריכוז גבוה המשמש כנוגד חמצון רב עוצמה.

שתו מים בשפע ובששון לשמירה על לחות העור וגמישותו.

הימנעו מקפאין, קולה, משקאות אנרגיה ומשקאות "קלים" ותוססים שלהם השפעה מזיקה על העור.

הימנעו ממלח – כדאי לנסות תבלינים חלופיים או להתרגל לאכל ללא מלח ולהינות מהטעם הטבעי של המזונות. אפשר למצוא תבלינים מיוחדים 'ללא מלח' בבתי טבע.

הפסיקו עישון – לעישון השפעה הרסנית על תאי העור וכלי הדם המזינים אותם.

כדאי להשתמש בקרמים ובתכשירי איפור עדינים, ללא כימיקלים ולשמור על ניקיון העור.

 

מלאי פרטייך לתיאום פגישת ייעוץ חינם בקליניקה